ای مارک
ای مارک

ای مارک

Emark

دانلود پاورپوینت بنچ مارکینگ


پاورپوینت بنچ مارکینگ

بنچ مارکینگ Benchmarking بنچ مارکینگ چیست مفهوم بنچ مارکینگ روش الگو برداری چه زمانی بنچ مارک کنیم چرا باید بنچ مارک کنیم انواع الگوبرداری

دانلود پاورپوینت بنچ مارکینگ

بنچ مارکینگ
Benchmarking
بنچ مارکینگ چیست
مفهوم بنچ مارکینگ 
روش الگو برداری 
چه زمانی بنچ مارک کنیم
چرا باید بنچ مارک کنیم
انواع الگوبرداری
دسته بندی اقتصاد
فرمت فایل ppt
حجم فایل 3192 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 45

بنچ مارکینگ
Benchmarking
بنچ مارکینگ چیست
مفهوم بنچ مارکینگ
روش الگو برداری
چه زمانی بنچ مارک کنیم
چرا باید بنچ مارک کنیم
انواع الگوبرداری
...

دانلود پاورپوینت بنچ مارکینگ

دانلود کتاب 21 نکته در ایمیل مارکتینگ


کتاب 21 نکته در ایمیل مارکتینگ

کتاب 21 نکته در ایمیل مارکتینگ

دانلود کتاب 21 نکته در ایمیل مارکتینگ

کتاب ایمیل مارکتینگ
دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل zip
حجم فایل 1969 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 66

کتاب 21 نکته در ایمیل مارکتینگ تقدیم می شود به شما خواننده عزیز و گرامی امیدوارم از مطالعه این کتاب لذت و بهره لازم و کافی را ببرید"با تشکر"

دانلود کتاب 21 نکته در ایمیل مارکتینگ

دانلود پاورپوینت بنچ مارکینگ (Benchmarking)


پاورپوینت بنچ مارکینگ (Benchmarking)

دانلود پاورپوینت با موضوع بنچ مارکینگ (Benchmarking)، در قالب ppt و در 41 اسلاید، قابل ویرایش، شامل مقدمه، مفهوم بنچ مارکینگ (Benchmarking)،استفاه از روش الگو برداری (Benchmarking)،تعاریف Benchmarking، چرا باید بنچ مارک کنیم؟، چه زمانی بنچ مارک کنیم؟، انواع الگوبرداری، مقایسه براساس عملکرد، مقایسه براساس فرایندهای کاری،مقایسه راهبردی،الگوبرداری دا

دانلود پاورپوینت بنچ مارکینگ (Benchmarking)

پاورپوینت بنچ مارکینگ Benchmarking
مفهوم بنچ مارکینگ Benchmarking
استفاه از روش الگو برداری Benchmarking
تعاریف Benchmarking
مزایای اجرای روش بنچ مارکینگ
معایب اجرای روش بنچ مارکینگ
چرا باید بنچ مارک کنیم
چه زمانی بنچ مارک کنیم
انواع الگوبرداری
مقایسه راهبردی 
الگوبرداری داخلی
الگوبرداری رقابتی
مدل الگوبرداری APQC
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل ppt
حجم فایل 1004 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 41

دانلود پاورپوینت با موضوع بنچ مارکینگ (Benchmarkingدر قالب ppt و در 41 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:


مقدمه

مفهوم بنچ مارکینگ (Benchmarking)

استفاه از روش الگو برداری (Benchmarking)

تعاریف Benchmarking

چرا باید بنچ مارک کنیم؟

چه زمانی بنچ مارک کنیم؟

انواع الگوبرداری

مقایسه براساس عملکرد

مقایسه براساس فرایندهای کاری

مقایسه راهبردی

الگوبرداری داخلی

الگوبرداری رقابتی

الگوبرداری فرآیندی

مقایسه انواع الگوبرداری

مدل الگوبرداریAPQC

طرحریزی

تعیین نیات استراتژیک

انتخاب فرآیند الگوبرداری

انواع تیم ها در هر پروژه الگوبرداری

جمع آوری اطلاعات

تحلیل داده ها برای یافتن شکافهای عملکردی

تعیین استراتژی پیاده سازی

پیاده سازی طرح

ارزیابی و گزارش

مزایای اجرای روش بنچ مارکینگ

معایب اجرای روش بنچ مارکینگ

 

 

قسمتی از متن پاورپوینت:

سازمان‌ها برای حفظ مشتریان، تعامل با تأمین‌کنندگان، بهره‌وری بیشتر کارکنان و ارتقای مزیت‌های رقابتی، نیازمند شناخت رقبا، ابزار و مقایسه عملکرد خود در حوزه‌های مختلف کاری هستند. استراتژی‌های مختلفی برای بقا در میدان رقابت معرفی می‌شود. یکی از این راهبردها، شناخت بازار و نحوه عملکرد دیگر سازمان‌ها و الگوبرداری از رفتار آنهاست. شرکت‌هایی که استراتژی تحلیلی را سرلوحه بقای خود قرار می‌دهند، بهینه کاوی یا بنچ مارکینگ را به عنوان یکی از راه‌های مؤثر بهبود مستمر و تعیین موقعیت خود در میدان کسب و کار می‌دانند.

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع" بنچ مارکینگ (Benchmarking)" می باشد که در حجم 41 اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

دانلود پاورپوینت بنچ مارکینگ (Benchmarking)

تحقیق تحلیلی درباره نتورک مارکتینگ به فرمت ورد و قابل ویرایش


دسته بندی بازاریابی و امور مالی
فرمت فایل docx
حجم فایل 63 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 39

تحلیلی درباره نتورک مارکتینگ

دانلود تحقیق تحلیلی درباره نتورک مارکتینگ به فرمت ورد و قابل ویرایش